آژانس روابط عمومی ایران
سرویس ها و خدمات
ارائه خدمات یکپارچه و مدرن در حوزه روابط عمومی
آژانس روابط عمومی ایران، به عنوان بنیان گذار روابط عمومی مدرن در ایران، رویکرد ارتباطات مبتنی بر فناوری را بهعنوان یک ابزار استراتژیک در توسعه کسبوکارها و ایجاد ارزش افزوده برای برندها ارائه می دهد.
ما مجموعه کاملی از خدمات روابط عمومی مدرن از استراتژیهای دیجیتال و رسانههای اجتماعی گرفته تا مدیریت ارتباطات بحران و برندسازی را به شرکتها و برندهای بزرگ ارائه میدهیم.
جهت آگاهی بیشتر با هر کدام از سرویس ها با کارشناسان آژانس روابط عمومی ایران در تماس باشید.
استراتژی مدرن در صنعت روابط عمومی
مجموعه نرمافزارهای تخصصی مدیریت ارتباطات
توسعهیافته توسط اینوهاب
از نرم افزارهای تخصصی آژانس روابط عمومی ایران تاکنون در 6 شرکت و موسسه خبری استفاده شده است.
از آنجایی که آژانس روابط عمومی ایران به عنوان یکی از استارت آپ های شرکت اینوهاب فعالیت می کند،زیرساختهای تحلیلی برای تصمیمسازی هوشمند در روابط عمومی توسط این شرکت طراحی می شود.
شرکت اینوهاب با تمرکز بر توسعه ابزارهای دادهمحور و تصمیمیار، مجموعهای از نرمافزارهای تخصصی را برای حوزه روابط عمومی طراحی و پیادهسازی کرده است. این محصولات با هدف ارتقاء عملکرد واحدهای ارتباطی، تحلیل وضعیتهای پیچیده، و بهینهسازی انتخابهای راهبردی در کمپینها، نشستها و تعاملات رسانهای توسعه یافتهاند.
در این مسیر، نرمافزار اکسپرت اپتیک Expert Optic بهعنوان یکی از محصولات شاخص این حوزه معرفی میشود؛ سامانهای تحت وب برای ارزیابی و رتبهبندی سخنرانان، مشاوران یا نمایندگان رسانهای بر اساس مدلهای تصمیمگیری چندمعیاره. این ابزار با دریافت امتیاز شاخصهای تحلیلی از کاربران، گزینههای موجود را تحلیل، مقایسه و رتبهبندی میکند. خروجی آن شامل تحلیل خودکار، نمودار مقایسهای و گزارش نهایی قابل ارائه است.
از دیگر نمونههای توسعه تخصصی اینوهاب، میتوان به نرمافزار یکپارچه مرکز تماس اشاره کرد؛ ابزاری بر بستر Google Sheets ویژه تیمهای ارتباط با مشتری و واحدهای پاسخگویی در واحدهای بازاریابی و فروش (مرکز تماس Call Center). این محصول با مشارکت استارتآپ آکادمی CRM طراحی شده و به سازمانها امکان میدهد فرآیندهای تماس، پیگیری و تحلیل مکالمات را به شکل یکپارچه و ساده مدیریت کنند. همچنین یکی دیگر از خدمات تحلیلی نرم افزاری آژانس روابط عمومی ایران ارائه خدمات CommesTech برای رصد فعالیت های برند و رقبا در فضای مجازی نرم افزار می باشد.
این محصولات تنها نمونهای از چارچوب توسعه نرمافزارهای کاربردی و بومیسازیشده در روابط عمومی هستند؛ ساختارهایی که قابلیت تعمیم به حوزههای دیگر از جمله منابع انسانی، سرمایهگذاری، مشاوره تخصصی و مدیریت جلسات را نیز دارند.
اینوهاب با این راهبرد، فصل تازهای از طراحی ابزارهای هوشمند تصمیمیار در ارتباطات سازمانی را گشوده است.

Brand Book and Touchpoints
تاکنون بیش از 10 شرکت طراحی برند بوک خود را به آژانس روابط عمومی ایران سپرده اند.
ما، بهعنوان متخصصان ساخت هویت برند و طراحی تجربه یکپارچه، با ایجاد برند بوک حرفهای و مدیریت تاچپوینتها، برند شما را به مسیری روشن برای موفقیت و رشد هدایت میکنیم.
برند بوک و مدیریت تاچپوینتها نهتنها ابزاری برای حفظ یکپارچگی هویت برند هستند، بلکه بهعنوان یک نقشه راه استراتژیک، تضمین میکنند که تمام تعاملات مشتری با سازمان، بازتابدهنده ارزشها، رسالت و هویت منحصربهفرد برند باشد. این فرآیند به شرکتها امکان میدهد تا در هر نقطه تماس، از اولین برخورد تا مراحل پس از فروش، تجربهای هماهنگ و ماندگار برای مشتریان خود ایجاد کنند.
ما با بهرهگیری از مدیریت تجربه مشتری (CEM) و موفقیت مشتری (CSM)، تمامی نقاط تماس مشتری با سازمان را شناسایی کرده و آنها را با رسالت شرکت تطابق میدهیم. این فرآیند نهتنها عملکرد نقاط تماس را بهینه میکند، بلکه تضمین میکند که هر تعامل مشتری با برند، بازتابدهنده کیفیت، ارزشها و چشمانداز سازمان باشد.
رسالت ما، ایجاد برندی قدرتمند و تاثیرگذار است که در هر تعامل، پیام خود را با شفافیت و اصالت به مخاطبان منتقل کند.

ESG (Environmental, Social, Governance)
تاکنون 3 شرکت از صنایع نفت و معدن طراحی استراتژی های مسئولیت اجتماعی خود را به آژانس روابط عمومی ایران سپرده اند.
سرمایهگذاری بر روی استراتژیهای ESG نهتنها به ارتقای جایگاه برند در بازار منجر میشود، بلکه به تقویت اعتماد عمومی و خلق ارزشهای پایدار برای جامعه کمک میکند. شرکتهایی که در این حوزه بهطور جدی عمل میکنند، در میان رقبا برجستهتر ظاهر شده و تأثیرگذاری مثبت و ماندگاری را در ذهن مخاطبان خود بهجا میگذارند.
این رویکرد نهتنها مسئولیتپذیری برند را نشان میدهد، بلکه نقش موثری در جذب سرمایهگذاران آگاه، جلب حمایت مصرفکنندگان وفادار و توسعه پایدار جوامع محلی ایفا میکند.
ما، بهعنوان متخصص در استراتژیهای روابط عمومی و ایجاد تصویر برند، بر اساس رسالت خود و با تکیه بر توانمندیها و باورهای بنیادین، متعهد به پیشبرد و ترویج ارزشهای ESG برای شرکت ها هستیم.
ما با تولید محتوای خلاقانه و مدیاهای موثر، تلاش میکنیم تصویر برندهایی که به توسعه پایدار و مسئولیتپذیری اجتماعی باور دارند، تقویت کنیم.
رویکرد ما، ترکیب علم استراتژی، هنر محتوا و اشتیاق به تاثیرگذاری مثبت است تا مشتریان ما نهتنها در بازار، بلکه در ذهن و قلب مخاطبان خود ماندگار شوند.

Media strategy writing, crisis and policy based on STP concepts
تاکنون 6 شرکت از صنایع دانش بنیان، نفت، معدن استراتژی های مدیریت بحران خود را به آژانس روابط عمومی ایران سپرده اند.
خدمت استراتژینویسی حوزه رسانه، مدیریت بحران و سیاستگذاری ارتباطی، زمانی اثربخش و هدفمند میشود که بر پایه مفاهیم مدل STP (بخشبندی Segmentation، هدفگذاری Targeting، و جایگاهیابی Positioning ) طراحی شود.
این رویکرد کمک میکند رسانهها و ارتباطات سازمانی نهتنها بازتاب درستی از هویت برند باشند، بلکه دقیقاً با نیازها، نگرانیها و زبان مخاطبان هدف منطبق شوند. در شرایط بحران نیز، این مدل امکان طراحی سناریوهای واکنشی و پیشگیرانه را فراهم میکند که با جایگاه برند همخوان است و مخاطب را بهجای واکنش هیجانی، با پیامهای هوشمندانه و قانعکننده مواجه میسازد.
در این پروژهها، ابتدا مخاطبان کلیدی تحلیل و بخشبندی شدهاند؛ سپس پیامها، کانالها و سیاستهای ارتباطی متناسب با هر بخش تنظیم گردیده؛ و در نهایت، جایگاه مطلوب برند در ذهن مخاطب تثبیت شده است. خروجی این فرآیند شامل دستورالعملهای دقیق رسانهای، سناریوهای بحران، سیاستهای رفتاری در شبکههای اجتماعی، پروتکلهای اطلاعرسانی و چارچوب محتوایی بوده که در هماهنگی کامل با مأموریت برند و اقتضائات بازار هدف تدوین شدهاند.

Campaign and event executive management
آژانس روابط عمومی ایران تاکنون برای 4 مجموعه بیش از 38 رویداد اثربخش را در قالب کنفرانس ملی، همایش، B2B خارجی و داخلی، کارگاه آموزشی برگزار کرده است.
ما رویدادهای معمولی برگزار نمی کنیم. ما رویدادهای اثرگذار را مدیریت می کنیم.
هر رویداد فرصتی است برای تبدیل مخاطب به هوادار. اما فقط اگر درست طراحی و اجرا شود. ما با رویکرد تجربهمحور و تکنولوژیمحور، رویدادها را به موتور تولید ارزش، شبکهسازی و اعتبارسازی تبدیل میکنیم. نه صرفاً مراسم، بلکه یک «تجربه برند» بهیادماندنی.
این رویدادها با هدف ویژه وفادارسازی، جایگاه یابی ویژه و ارتقاء سطح برند، تکرارپذیری برند در ذهن مشتری، افزایش قدرت ، تحکیم سهم بازار قالبا همراه است.

Brand valuation
آژانس روابط عمومی ایران. نخبه ارزش گذاری برند در ایران
ارزشگذاری برند یکی از خدمات اساسی و استراتژیک ما است که بهعنوان بخش مهمی از خدمات یکپارچهای که به برند شما ارائه میدهیم، عمل میکند. این خدمت به شما کمک میکند تا از طریق ارزیابی دقیق و استاندارد برند، ارزش واقعی آن را در بازار و ذهن مخاطبان اندازهگیری کنید. ما این فرآیند را بهگونهای طراحی کردهایم که در کنار سایر خدماتی که ارائه میدهیم، همچون استراتژیهای روابط عمومی، طراحی و تبلیغات خلاقانه، برندسازی و مدیریت تجربه مشتری، ارزش برند شما بهطور کامل و مؤثر تقویت شود.
با ارائه خدمات ارزشگذاری برند، ما قادر خواهیم بود تا تأثیرات تمامی اقدامات و استراتژیهایی که برای برند شما به کار گرفتهایم را بهطور دقیق اندازهگیری کنیم و برای شما گزارشی شفاف از میزان اثربخشی این خدمات بر روی ارزش برندتان فراهم آوریم. این خدمت به شما کمک میکند تا درک بهتری از جایگاه برند خود در بازار، تعاملات مشتریان و تأثیر برند در فروش و وفاداری مشتریان داشته باشید.
ما بهعنوان شریک استراتژیک شما، از طریق ارزشگذاری برند و ارزیابی تأثیرات آن، مسیر شما را برای رشد پایدار و موفقیت در بازار هموار میکنیم.
