ما در مدیریت شهرت برند از سرویس رسانه استفاده کردیم و پرونده های ویژه تحلیلی را در این زمینه تعریف کردیم. که در این نمونه در روزنامه دنیای اقتصاد، در مورد یک موفقیت صنعتی با ایجاد یک میزگرد به نشر توانمندی به عنوان یک دستاورد ملی پرداختیم. 

 

ما در مدیریت شهرت برند از سرویس رسانه استفاده کردیم و پرونده های ویژه تحلیلی را در این زمینه تعریف کردیم. که در این نمونه در روزنامه دنیای اقتصاد، در مورد یک موفقیت صنعتی با ایجاد یک میزگرد به نشر توانمندی به عنوان یک دستاورد ملی پرداختیم. 

 

یکی از خدماتی که آژانس روابط عمومی ایران در پروموت کردن شرکت ها دارد تهیه تیزرهای تبلیغاتی است. تولیدمحتوای خلاقانه ویدیویی یکی از ابزارهای تبلیغاتی به شمار می آید که توجه به ذائقه مخاطب در آن اصل مهمی به شمار می آید. در این کلیپ می توانید نمونه کارهای ما را مشاهده کنید.

از نمونه طراحی های خلاقانه ، ما در خلق آمار و نشر توانمندی ها از اینفوگرافی های شخصی سازی شده برای برندها استفاده می کنیم. تا از این طریق بتوانیم با انتقال پیام، حس مثبت را انتقال دهیم. تمام این موارد بر اساس برندبوک منتشر می شود. 

از نمونه طراحی های خلاقانه ، نشر اخبار به صورت طراحی های گرافیکی تاثیر بالاتری نسبت به طرح های ساده و یا فقط یک متن خبری خواهد داشت. بر اساس تحقیقات حوزه علم مارکتینگ، انتقال خبر به صورت مدیا تا47درصد اثربخشی بیشتری دارد. 

از نمونه طراحی های خلاقانه ، ما برای پویش ها مناسبت ها از طراحی های خلاقانه استفاده می بریم و با ایجاد ارتباط بین برند و موضوع، محتوای شخصی سازی شده را منتشر میکنیم. 

تولید محتوای ویدیویی از پویش های مناسبتی

انتشار نشریات

تعریف نشریات تخصصی با هدف ترویج و برندسازی و نیز بازاریابی محتوایی یعنی مارکتینگ و انتشار توانمندی های شرکت از زبان مشتریان به عنوان یکی از جدیدترین اصول و متدهای توسعه بازار، وفادارسازی شناخته می شود که در خدمات ما این موضوع از طریق متخصصین آژانس روابط عمومی ایران ارائه می گردد. 

ما با طراحی های خلاقانه به سوی ESG میرویم. مسئولیت اجتماعی که در عصر جدید با مفهوم بالاتری تحت ESG و با حول محور قراردادن حوزه های محیط زیست ، شرکت داری حاکمیتی و مسئولیت اجتماعی تعریف می شود یکی از راه کارهای خاص برای استفاده از فرصت های تعریف شده از سوی دولت برای برندسازی، توسعه کسب و کار ها می باشد. 

اکسپرت اپتیکس

استفاده از شهرت نخبگان باعث می شود تا بتوانیم از توان بالای نخبگان صنعتی در برندینگ سازمانی استفاده کنیم. نمونه ویدیوی این نوع سرویس را اینجا ببینید.

کارگاه های اموزشی هم به عنوان یکی رویداد خاص و هم در حوزه مسئولیت اجتماعی و هم بر اساس استراتژی های روابط عمومی مدرن تعریف می شود. 

ویدیو - کارگاه های اموزشی  برگزار شده

ویدیو از فعالیت هیا حوزه دانشگاهی

حضور در دانشگاه ها و برگزاری رویدادهای TED باعث آگاهی برند، مدیریت شهرت و اجرای پویش های نوآورانه می شود. 

 

ویدیو از برگزاری همایش های تخصصی در حوزه مارکتینگ یکی از تکنیک های حوزه استراتژی مارکتینگ می باشد که توجه حداکثری به المان های فراوانی که  در این رویدادها وجود دارد از اهمیت بالایی برخوردار است.