
مفهوم هویت برند زمانی ملموس می شود که در المان های مبتنی بر احساسات خود را نمایان کند. یکی از آنها حضور در رویدادهای نمایشگاهی است که ساخت غرفه ها بر اساس هویت برندها شخصی سازی شده باشد و از این مفهوم الهام گرفته شده باشد.
یکی از نمونه هایی که بر اساس مطالعه حوزه فعالیت برند ما توانستیم خدمات خود را را ارائه کنیم، هلدینگ توسعه سرمایه گذاری و معادن شرق ایران (امیدکو) بود که طراحی فونت اختصاصی در پوسترها، فراهم سازی فضای برگزاری رویدادهای داخل غرفه و .. در این کلیپ ملاحظه بفرمایید.

ما در مدیریت شهرت برند از سرویس رسانه استفاده کردیم و پرونده های ویژه تحلیلی را در این زمینه تعریف کردیم. که در این نمونه در روزنامه دنیای اقتصاد، در مورد یک موفقیت صنعتی با ایجاد یک میزگرد به نشر توانمندی به عنوان یک دستاورد ملی پرداختیم.
ما در مدیریت شهرت برند از سرویس رسانه استفاده کردیم و پرونده های ویژه تحلیلی را در این زمینه تعریف کردیم. که در این نمونه در روزنامه دنیای اقتصاد، در مورد یک موفقیت صنعتی با ایجاد یک میزگرد به نشر توانمندی به عنوان یک دستاورد ملی پرداختیم.

ما با طراحی های خلاقانه به سوی ESG میرویم. مسئولیت اجتماعی که در عصر جدید با مفهوم بالاتری تحت ESG و با حول محور قراردادن حوزه های محیط زیست ، شرکت داری حاکمیتی و مسئولیت اجتماعی تعریف می شود یکی از راه کارهای خاص برای استفاده از فرصت های تعریف شده از سوی دولت برای برندسازی، توسعه کسب و کار ها می باشد.